A long time ago

7 november 2016

Lieve allemaal, hoe gaat het met jullie? Ik kreeg klachten dat ik al een tijdje niks van mij laten horen heb en dat klopt wel. Maar ik heb het druk gehad en dan denk je waar mee dan? Nou met 2 weken vakantie houden maar ook de tijd van schoolopdrachten is weer aangebroken en ik moet nu wel echt even aan de bak tot de volgende vakantie aanbreekt. Ik lig nu voor de tweede dag plat op de bank van de migraine. Na veel slapen vandaag voel ik me even iets beter om nu hier de tijd voor te nemen. Er is verder geen stroom dus films kijken kan ik niet (laptop is leeg) en lezen vond ik vanochtend te vermoeiend dus ik doe een poging om te kijken hoe ver ik hier mee kom. Het opvallende is dat mijn huisgenoot ook migraine heeft. Vanuit het ziekenhuis denken ze dan ook dat het met het benauwde weer te maken heeft. Want nu de winter aanbreekt in Nederland wordt het hier zomer. Het stand oververhit gaat over naar standje zweten. Maar hopelijk went dat ook weer. Over het algemeen gaat het goed met me. Af en toe komt er een heimweedipje om de hoek kijken en dan vooral naar familie en vrienden. Maar goed, dat hoort er denk ik ook een beetje bij na alweer 2 maanden van huis te zijn. Doet me ook wel weer beseffen hoe veel waarde ik hecht aan de mensen om me heen. Maar gelukkig ben ik bijna over de helft en heeft dit land genoeg te bieden om me af te leiden van die dipjes.

En dan de vraag..wat heb ik de afgelopen tijd ook alweer allemaal gedaan? Veel.. Ik ga een poging doen om weer even wat te delen en wat hoogtepunten te vertellen. En natuurlijk foto's te delen.